درخواست فیلم دانلود سریال جدید دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم خارجی
  • با داستانی که به انقراض وایکینگ‌ها خواهد پرداخت

    با داستانی که به انقراض وایکینگ‌ها خواهد پرداخت

  • دو عاشق

    دو عاشق

  • فیلم های بعدی وودی آلن

    فیلم های بعدی وودی آلن

  • فرکانس جهانی

    فرکانس جهانی

  • نمایش تلویزیونی بعد از یک قسمت لغو شد

    نمایش تلویزیونی بعد از یک قسمت لغو شد

  • نمایش های تلویزیونی شما باور نمی کنید در واقع وجود داشته باشد

    نمایش های تلویزیونی شما باور نمی کنید در واقع وجود داشته باشد

  • چک کردن پس زمینه اختیاری است

    چک کردن پس زمینه اختیاری است

  • حقیقت غیرقابل توصیف Teen Titans Go!

    حقیقت غیرقابل توصیف Teen Titans Go!

  • Titans: همه چیز راجع به نمایش فوق العاده جدید می دانیم

    Titans: همه چیز راجع به نمایش فوق العاده جدید می دانیم

  • جرارد وای و حیوانات جوان

    جرارد وای و حیوانات جوان

تبلیغات در سایت تبلیغات در سایت

فرکانس جهانی

پست شماره 8
  • تاریخ ارسال : دوشنبه 05 اسفند 1398
  • بازدید : 125 مشاهده

در سال 2005 ، شبکه تلویزیونی تازه کار WB (که امروزه با عنوان CW شناخته می شود) یک برنامه تلویزیونی را بر اساس سریال علمی تخیلی وارن الیس ، فرکانس جهانی ، مأموریت داد که جزئیات ماجراهای یک آژانس اطلاعاتی مخفی را که وظیفه دفاع از زمین در برابر تهدیدهای آخرالزمانی است ، ارائه می دهد. یک خلبانی تولید شد ، اما WB تصمیم گرفت که این سریال را سفارش ندهد. این باید پایان می یافت

 

این به لطف نرم افزار به اشتراک گذاری فایل BitTorrent نبود. در نوامبر 2004 ، انتقال پرونده های BitTorrent یک سوم از کل ترافیک اینترنت را تشکیل می داد ، و هنگامی که خلبان جهانی فرکانس کمتر از یک سال بعد در شبکه به بیرون آمد ، یک ضربه فوری به وجود آمد. هواداران صدها هزار بار خلبان جهانی فرکانس را بارگیری کردند و یک نمایش هوادار خشمگین را برای نمایش ایجاد کردند که هرگز پخش نشد. وارن الیس و تهیه کننده اجرایی جان راجرز این نشت را محکوم کردند اما طرفداران تازه کار را ترغیب به پخش این کلمه کردند ، اگر نه خلبان جهانی فرکانس.

 

علیرغم بهترین تلاش های راجرز و الیس ، شهرت جهانی اخیر فرکانس سریال را نجات نداد - در واقع ، این نشت ممکن است این پروژه را کاملاً محکوم کند. برادران وارنر در بیانیه ای به بینندگان هشدار دادند كه "نقض کپی رایت روشی سازنده برای تلاش برای تأثیرگذاری بر تصمیم شرکت ها نیست." بنا بر گزارش ها ، راجرز با مدیران WB ملاقات كرد تا در مورد آینده فرکانس جهانی صحبت کند ، اما فایده ای نداشت. الیس گفت: "این درک فعلی من است که BitTorrenting of Frequency Global آن را به عنوان مرده به عنوان یک مرد تلویزیونی تبدیل کرده است." "به نظر می رسد که افراد در مناطق مرتفع ، با نشتی مهربانی نکردند."

 

پلیس بورلی هیلز

 

ادی مورفی از سال 2001 در یک برنامه تلویزیونی در حال پخش بازی نکرده است ، وقتی که او Thurgood Stubbs را در فیلم سینمایی انیمیشن The PJs ابراز کرد ، و از سال 1984 به بعد به عنوان عضو بازیگر معمولی در یک برنامه اکشن زنده ظاهر نشد. تصدی روز شنبه شب زنده. بنابراین وقتی سی بی سی اعلام کرد که مورفی به عنوان اکسل فولی ، که احتمالاً مشهورترین شخصیت اوست ، در یک سری جدید Beverly Hills Cop به تلویزیون باز خواهد گشت؟ این یک اتفاق بزرگ و بزرگ بود.

 

معامله بسیار بزرگ است ، همانطور که معلوم است. خلبان بورلی هیلز پلیس با تماشاگران مسابقه خوب عمل کرد ، اما طبق گزارشات مورفی بازیگران اصلی از جمله براندون تی جکسون بازیگر نقش اصلی را تحت الشعاع قرار داد. این برای تولید کنندگان مشکلی بود ، به ویژه که فقط قرار بود مورفی در خلبان ظاهر شود. مدیران CBS با اجرای مکرر بازی بدون مورفی راحت نبودند و همه چیز را لغو کردند.

 

هنوز ممکن است این پایان راه Axel نباشد. استقبال مخاطبان تست از بورلی هیلز پلیس به دنباله ای سینمایی علاقه مند شد ، که هم اکنون توسط همکار دیرینه مورفی ، برت راتنر ساخته می شود.

 

اصلاحات

گتی ایماژ

 

با داشتن یک رمان پرفروش به عنوان پایه و اساس آن ، یک نویسنده و کارگردان منتقد منتخب ، پشتوانه سریال های پرستیژ juggernaut HBO و یکی از بهترین بازیگران تا کنون برای تلویزیون مونتاژ شده است (مگی گیلنهاال ، ایوان مک گرگور ، دایان ویست ، ری ایسان) گرتا گرویگ و کریس کوپر همه ستاره شدند) ، به نظر می رسد که اصلاحات یک ضربه مطمئن بود.

 

پس چه اتفاقی افتاد؟ Showrunner Noah Baumbach — که برای فیلم 2005 خود ، The Squid and Whale نامزد اسکار شد - بی تجربگی خود را با تلویزیون مقصر دانست. Baumbach یک فیلمساز برجسته است ، اما او پیش از این اصلاحات در تلویزیون کار نکرده بود. در نتیجه ، رونق بامباخ از رمان جاناتان فرانزن برای کار به عنوان یک مجموعه تلویزیونی "خیلی پیچیده" بود ، و بامباخ فهمید که او حاضر نیست "چالش نگاه کردن به چیزی در طی یک دوره طولانی را داشته باشد ، که ادامه داشت و پایان نداشت. "

 

این نمایش حتی برای یک شبکه پریمیوم مانند HBO بسیار گران قیمت بود. باباماخ گفت: "این نوع نمایش بود که بیشتر مردم برای دو سنت انجام می دادند. و ما خرج می کردیم که Game of Thrones خرج می کند." بامباخ هرگز خلبان را تمام نکرد و این پروژه کنار گذاشته شد.

 

جنگ ستارگان: عالم اموات

گتی ایماژ

 

انتقام از Sith ممکن است از سه جانبه بحث برانگیز جنگ جنجالی جورج لوکاس جلوگیری کند ، اما این پایان برنامه های لوکاس برای جهان جنگ ستارگان نبود. در سال 2008 ، لوکاس Clone Wars را آغاز کرد ، یک سریال انیمیشن که بین Attack of the Clones و Revenge of Sith قرار گرفت و تیمی از نویسندگان و تهیه کنندگان را جمع کرد تا یک سریال اکشن زنده به نام Star Wars: Underworld را تهیه کند.

 

از سال 2008 تا 2010 ، لوکاس و تیم تحریریه وی 50 مقاله را نوشتند که تقریباً دو فصل از این مطالب هستند. به گفته ریک مک کالوم ، تهیه کننده لوکاسفیلم ، Underworld یک درام جرم و تاریک و رقت انگیز بود که یادآور The Godfather و Deadwood بود. توسعه دهنده بازی ، کوری بالروگ ، که برخی از اسکریپت ها را می خواند ، ادعا می کند که یک داستان عاشقانه غم انگیز بین The Emperor و یک "گانگستر هاردکور" موضوع اصلی بود.

 

طبق گزارش ها ، لوكاس می خواست فیلمبرداری را متوقف كند تا اینكه جلوه های ویژه تلویزیونی به اندازه كافی پیش رفت تا از دید وی حمایت كند ، و عالم اموات نیز در انتظار قرار گرفت. سپس دیزنی اتفاق افتاد. در سال 2012 ، استودیو Lucasfilm و Star Wars را از لوکاس با قیمت 4 میلیارد دلار خریداری کرد و بلافاصله شروع به کار روی مجموعه خود پروژه های جنگ ستارگان از جمله The Force Awakens ، Rogue One و S کرد.جنگ های تار: شورشیان. در حالی که كاتلین كندی ، رئیس جمهور لوكاسفیلم ادعا می كند كه عالم اموات هنوز ممکن است نور روز را ببیند ، در حال حاضر ، این ملک مرده و به خاک سپرده شده است.

 

سود

 

قبل از تونی سوپرانو ، دکستر مورگان و والتر وایت ، جیم سود وجود داشت ، مدیر اجرایی ارشد در Gracen & Gracen با بازی آدریان پاسدار قهرمانان که حاضر به انجام هر کاری برای پیشبرد بود. باج خواهی؟ جاسوسی شرکت؟ قتل؟ در سود ، این همه بازی عادلانه است.

 

منتقدین سود را دوست داشتند. مخاطبان؟ نه زیاد در حالی که به نظر نمی رسد جیم سود از دون درپر یا فرانک آندروود بدتر باشد ، در سال 1996 ، ضدقهرمان غیر اخلاقی سود برای مخاطبان خیلی تاریک بود و نمایش در رده بندی قرار گرفت. مخاطبان و وابستگان روباه از محتوای چربی این نمایش شکایت داشتند ، که شامل مصرف منظم مواد مخدر و ذوب حبس بود. اعضای جامعه تجارت احساس می کنند که (سود صحیح) سود آنها را در یک نور منفی به تصویر می کشد. فاکس این پلاگین را بعد از چهار قسمت کشید و سریال کامل را روی DVD پخش نکرد تا تقریباً ده سال بعد.

 

هذیان

 

بعضی اوقات ، یک فیلم یا یک نمایش تلویزیونی پیش از پخش آن حتی یک پخش می شود. هر دو Twilight و 50 Shades of Grey که بر اساس کتابهای پرفروش ساخته شده بودند ، پیش از فیلمبرداری از یک قاب ، دارای فن های خنده ای بودند. فاکس به وضوح امیدوار بود که با همان دلهره ، همان سری از دلبستگی های دلهره آور ، دلهره آور باشد ، سریالی که بر اساس سه گانه YA دوپوستی لورن الیور ساخته شده است.

 

با فرضیه بازی های Hunger Games ، یک مخاطب داخلی خوانندگان وفادار ، و یک بازیگر جوان محبوب (Emma Roberts) در نقش اصلی ، کارگردان Delirium ، Rodrigo Garcia ، کارگردان Delirium را خلبان نامید که یک سریال برای تبدیل شدن به یک سریال است. " اینطور نبود روباه به دلایل نامعلومی گذشت ، و در عوض Sleepy Hollow و تقریباً Human را برداشت.

 

هنوز عدالت برای طرفداران Delirium وجود دارد. در حالی که تقریباً انسان فقط برای یک فصل تنها به طول انجامید و Sleepy Hollow به مبارزات در رده بندی ادامه می دهد ، پخش کوتاه مدت خلبان Delirium روی هولو موج می زد ، بیشتر به لطف هواداران پرشور کتاب ها و حضور گسترده رسانه های اجتماعی اما روبرتز.

 

هالک باور نکردنی

 

عصبانی که شما هرگز ندیدید که گیلرمو دل تورو را در اختیار گرفتن هالک باور نکردنی قرار دهد؟ سرزنش جوس ودون.

 

در سال 2010 ، اندکی بعد از اینکه دنیای سینمایی مارول با مرد آهنین روی صفحه نمایش بزرگ شد ، دل تورو - که سالها پیش به عنوان کارگردان Hellboy و Blade bon اثری از کتاب طنز خود را اثبات کرده بود به مارول نزدیک شد تا یک برنامه تلویزیونی را بر اساس ناشر بسازد. نماد گلیات سبز. همانطور که جف لوئب ، رئیس تلویزیون مارول ، اظهار داشت: "وقتی گیلرمو دل تورو می آید و می خواهد نمایش درباره صورتی خود را انجام دهد ، شما می خواهید این کار را انجام دهید." استودیو بلافاصله این سریال را در معرض توسعه قرار داد.

 

متأسفانه برای طرفداران هالک ، The Avengers به ​​نتیجه رسیدند. در حالی که دل تورو مشغول جمع کردن یک سریال بود ، Whedon و Mark Ruffalo در حال آوردن بروس بانر و آلت-اوباش پر از خشم او به صفحه بزرگ بودند. هنگامی که The Avengers در سال 2012 به سینماها رسید ، هالک رافالو این نمایش را به سرقت برد و مارول شروع به داشتن تفکرات دوم درباره پیشنهاد دل تورو کرد.

 

در نهایت ، لوئب می گوید: "هنگامی که دیدیم که جوز ودون و مارک روفالو در The Avengers چه چیزی ایجاد می کردند ، این راه حل بهتری بود." Loeb و Whedon تصمیم گرفتند كه بر Agents S.H.I.E.L.D. تمرکز كنند - كه برخلاف نمایش پیشنهادی دل تورو ، بخشی از جهان بهم پیوسته مارول است - برای اولین بار در تلویزیون مارول ، برای اولین بار هالك دل تورو را در تكامل توسعه قرار داد.

 

توصیه شده

بعدی

شیمی روی صفحه که باعث خزیدن پوست ما شده است

توسط برایان بون / اکتبر. 6، 2015 3:25 EST / بروزرسانی شده: 4 دسامبر 2017 10:56 صبح EST

 

یک فیلم خوب از جمع اجزای آن بیشتر است. وقتی هر بازیگر و عضو خدمه در صدر بازی خود کار می کنند و همه جزئیات آخر را اجرا می کنند ، جادوی واقعی اتفاق می افتد. اما قبل از عکسبرداری از یک قاب واحد ، عوامل بازیگران مجبور هستند مجموعه صحیح از ستارگان را جمع کنند - و بعضی اوقات آنها این مارک را از دست می دهند. همه ما از طریق فیلمی رنج می بریم که کاملاً مؤثر نیست زیرا که رهبری های عاشقانه هیچ چیز در بین آنها رخ نمی دهد. در اینجا برخی از کمترین متقاعد کننده زوج ها در تاریخ فیلم وجود دارد.

 

سریال Hunger Games

 

در بین تمام قتل های نوجوانان و نوجوانان ، فتنه های سیاسی ، بدبختی های دیستوپیایی و حتی قتل های بیشتر از نوجوانان ، یک مثلث عاشقانه در قلب این سری YA وجود دارد که به حق رای فیلم تبدیل شده است. كاتنس ادورین (Jennifer Lawrence) سخت و متكبر ، عاشقانه جوانه زنی را با دوست و مادام العمر شكار گیل هاثورن (لیام همسورث) پشت سر می گذارد ، و تنها با همرزم مبارز منطقه 12 پیتا ملارك (جاش هاتچرسون) درگیر نخواهد شد. اتحادیه آنها در ابتدا یك عملكرد روابط عمومی است ، به این معنی كه با تماشاگران Hunger Games همدردی كنیم ، اما این دو احساس واقعی را برای یكدیگر ایجاد می كنند و در پایان ، كاتنیس پیتا را انتخاب می كند. قرار است مخاطب بفهمد این دو نفر قبل از اینكه با هم باشند در كنار هم قرار دارند ، اما فیلمسازان كارها را تا آخر مبهم نگه داشتند - این كار ساده بود ، زیرا بین لارنس و هاتسرسون گرمای کمی وجود داشت ... و خیلی بین لارنس و همسورث.

 

بتمن شروع میکند

 

او نه تنها به راشل داوز علاقه عشق بزرگسالان به بروس وین بود ، بلکه قرار بود از او نیز استفاده شودیک دوست قدیمی در کودکی باشید ، اما در بتمن آغاز می شود ، آن گرما و آشنایی بین کریستین بیل سرد و بهترین کیتی هولمز وجود ندارد. بیل نسبت به عشق واقعی خود بسیار یخی است که در بعضی مواقع احساس می کند که هنوز در حال بازی کردن خانم قاتل روانی-پاتریک باتمن از روانی آمریکایی است. هولمز نمی تواند جذابیت و جذابیتی را که در نقش مشابه در یک پایه قرار گرفته بود ، در یک نردبان Dawson's Creek نشان دهد. وقتی هولمز تصمیم به بازگشت به دنباله The Dark Knight نداد ، مگی گیلنهاال این نقش را به عهده گرفت - حرکتی عالی تا آنجا که به شیمی مربوط می شد.

 

باندهای نیویورک

 

قطعه دوره مارتین اسکورسیزی در مورد جنایتکاران بی رحمانه ای که در منطقه Points Point of New York در دهه 1840 وحشت کردند ، دو بت پرده بزرگ با شیمی باورنکردنی را به نمایش گذاشت: لئوناردو دی کاپریو و دانیل دی لوئیس. کامرون دیاز نیز به دلایلی در آنجا حضور دارد. دیاز یک بازیگر خوب است ، اما دلخراش در نقش یک وانت جیبی که شخصیت شخصیت DiCaprio با آنها عاشق می شود اشتباه است. آنها واقعاً سعی می کنند این کار را انجام دهند ، اما DiCaprio در اطراف یک Diaz به وضوح ناراحت کننده عمل می کند. به نظر می رسد بازیگران ، چه رسد به شخصیت ها ، خیلی از هم دوست ندارند.

 

Star Wars: Episode II - Attack of the Clones

 

دومین پیشگفتار جنگ ستارگان یک تئوری دیوانه کننده را مطرح می کند: آیا پادم (ناتالی پورتمن) و آناکین اسکای واکر (هایدن کریستنسن) در لباس مبدل قرار دارند؟ از صحنه های "عاشقانه" به تصویر می کشد که عاشقان جوان در نهایت محکوم به عذاب و والدین نهایی لوک اسکای واکر و پرنسس لیا ، چنین به نظر می رسد. چگونه این دو شخصیت تا کنون اعمال بدنی لازم برای ایجاد فرزندان را انجام داده اند؟ شاید پورتمن و کریستنسن فقط کار زیادی با آنها نداشته باشند. فیلم های جنگ ستارگان وقتی که پر از عمل و هوس علمی هستند ، بهترین هستند. جورج لوکاس فقط نمی تواند گفتگوی صمیمی بنویسد که عجیب و بی پرده نیست. در نتیجه ، به نظر نمی رسد که این دو بازیگر ، هر دو در سایر فیلم ها عالی هستند.

 

توریست

 

چه اتفاقی می افتد که دو بازیگر جذاب و کاریزماتیک را در یک فیلم کنار هم بگذارید؟ آیا شما دو برابر جنسیت دارید ... یا این دو ستاره یکدیگر را لغو می کنند؟ در مورد این فیلم عجیب ، جرم آهسته مشهور که به طور غیرقابل توضیح به عنوان یک کمدی در گلدن گلوب رقابت می کند ، جواب دوم است. آنجلینا جولی و جانی دپ هیچ چیز را روی پرده نمی آورند - و چیزی جز سردی صحنه های مشترک معاشقه و ظاهراً دارای رابطه جنسی با هم ندارند. حداقل مناظر زیبای اروپا لذت بخش است.

 

سه گانه ماتریکس

 

این کلاسیک علمی تخیلی سایبرپانک (و تا حدی کمتر ، عواقب آن) میلیون ها نفر را با تصویری از فناوری خود که تاکنون در حال اجرا بوده مسحور کرده است که انسان ها به معنای واقعی کلمه در بسیاری از بشریت خود دزدیده اند. خدمه به سرپرستی Neo و Trinity (Keanu Reeves و Carrie-An Moss) سعی در تخریب آن پویا دارند و انسانها را مجدداً آزاد اندیش و مستقل جلوه می دهند و عاشقانه ای متنفر بین این دو شکل می گیرد. تنها مشکلی که وجود دارد این است که ریوز و ماس آنقدر گرمای کمی دارند که رابطه آنها به همان اندازه ماشینهای پرکننده داستان است که سرد می شوند.

 

سریال هری پاتر

 

دانیل رادکلیف و بانی رایت تازه وقتی نوجوان بودند که همسر و همسر آینده هری پاتر و جینی ویلی را در بخش حق رای دادن به فانتزی هری پاتر بازی کردند. شاید آنها هنوز تجربه بازیگری لازم را برای از بین بردن یک تصویر جذاب از جذابیت به عشق نداشته باشند - به هر دلیلی ، تماشای این دو کودک با هم به خاطر داستان ساده است. صرف نظر از نحوه پخش این صفحه ، جینی بهترین خواهر دوست هری است و روی صفحه نمایش ، آنها یک خواهر و برادر مشابه را به اشتراک می گذارند.

 

پنجاه سایه خاکستری

 

این نمی توانست فیلمی آسان یا راحت باشد. صحنه های جنسی زیادی - بسیاری از آنها شدید و خشن - از پنجاه سایه ستاره های خاکستری جیمی درنان و داکوتا جانسون مورد نیاز بود ، و آنها را مجبور به جعل یک سطح "صمیمیت" تکان دهنده کرد. شاید آنها از نظر مواد ناراحت بودند ، یا شاید با مجبور کردن وانمود کنند که رابطه جنسی با یک غریبه برقرار می کنند. نتایج نهایی درک این مسئله را دشوار می کند که چرا شخصیت های آنها در وهله اول با یکدیگر قرار دارند - این امر باعث می شود تجربه تماشای پنجاه سایه مانند یک عمل هوشیاری اجباری احساس شود.

 

ورود

 

ایمی آدامز یکی از بهترین و متنوع ترین بازیگرانی است که امروز کار می کند. او پنج نامزدی جایزه اسکار را از آن خود کرده است ، همه چیز را از یک راهبه (شک) تا یک هنرمند هنرپیشه (هوستل آمریکایی) گرفته تا یک عملگر فرقه (استاد) بازی کرده است. او حتی می تواند داستان های علمی را انجام دهد ، همانطور که با نقش وی در نقش لوئیز بنكس ، زبان شناس كه می آموزد در ورود به دنیس ویلنوو ، با بازدیدكنندگان بیگانه ارتباط برقرار كند ، مشهود است. یک کاری که آدامز نمی تواند انجام دهد: باعث شود مخاطبان فکر کنند که او می خواهد با جرمی رنر همکاری کند. او یان دانلیلی فیزیکدان را بازی می کند ، که به همان پروژه بیگانه اختصاص یافته است. این دو پیوندی ایجاد می كنند كه در نهایت تأثیر زیادی روی نقشه می گذارد - كه تقریباً غیرممكن به نظر می رسد زیرا آدامز هرگز به نظر نمی رسد دو بار به رنر نگاه كند ، چه رسد به اینكه از روشی دوست داشتنی باشد.

 

از کار انداختن

 

Knocked Up حول حاملگی می چرخد ​​که بعد از یک ساعت غیرمترقبه بروز می کنداختلاف بین یک روزنامه نگار تلویزیونی (کاترین هایگل) و یک آدم کشی (ست روگن). این دو اشتباه در تلاش برای برقراری ارتباط هستند تا در نهایت والدین خوبی باشند ، اما عدم ایجاد جرقه بین روگن و هایگل باعث شده است که این فیلم یک ناراحتی قابل لمس باشد. نکته اصلی فیلم این است که این دو دوست داشتنی غیرممکن هستند اما Knocked Up هیچ وقت نشان نمی دهد که چگونه این دو شخصیت حتی می توانند یکدیگر را تحمل کنند. چند سال پس از اکران این فیلم ، هایگل توضیحاتی را به دلیل عدم شیمی با روگن به Vanity Fair داد ، و اظهار داشت که فیلم "شخصیت ها را اغراق کرد و من اوقات سختی با آن داشتم ، در برخی از روزها بازی می کنم. چنین ab **** ؛ چرا او چنین آدم کشی است؟ "

 

عقب نشینی زوجین

 

این کمدی در سال 2009 مجموعه ای از بازیگران دوست داشتنی - جیسون باتمن و کریستن بل را تشکیل می دهد. جان فاورو و کریستین دیویس؛ وینس وون و مالین آکرمن — به عنوان گروهی از دوستان زوجی که در یک کارگاه ازدواج در یک مکان عجیب و غریب شرکت می کردند. شخصیت های Vaughn و Akerman قرار است با یک موضوع به روابط خود آویزان شوند ، اما دیدن این دو تا به حال جرقه ای سخت است. اما این فراتر از بازیگران خوب است که "انگیزه" خود را می دانند - اکرمن و وون مانند همکاران محترمی رفتار می کنند ، نه عاشقانی که راه خود را گم کرده اند.

 

سوپرمن برمی گردد

 

براندون روت ، تازه وارد هالیوود ، مجبور شد مخاطبان را فراموش کند آخرین کسی که سوپرمن را در فیلم ها بازی می کند ، کریستوفر ریو افسانه ای است. کمکی به مسائل: کمبود کامل روت با کیت بوشورث به عنوان شعله سابق سوپرمن ، لوئیس لین. در این مرحله ، آنها شکافته شده اند زیرا سوپرمن مدتی را ترک کرده است ، اما هیچ اثری از هیچ شخصیتی نیست که بخواهد چیزهایی را دوباره بخوابد ، یا حتی عصبانیت پرشوری از شخصیت شخصیت Bosworth برای سوپرمن برای رها کردن او برای تنهایی فرزندشان به وجود نمی آورد. صرفاً ضد شیمی وجود دارد ، سردتر از قلعه تنهایی. همچنین ، آنها به نظر می رسد حدود یک دهه خیلی جوان باشند که بتوانند هر نقشی را بازی کنند ، چه رسد به اینکه یک فرزند در کنار هم داشته باشند ، به پویایی عجیب آنها افزود.