درخواست فیلم دانلود سریال جدید دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم خارجی
  • با داستانی که به انقراض وایکینگ‌ها خواهد پرداخت

    با داستانی که به انقراض وایکینگ‌ها خواهد پرداخت

  • دو عاشق

    دو عاشق

  • فیلم های بعدی وودی آلن

    فیلم های بعدی وودی آلن

  • فرکانس جهانی

    فرکانس جهانی

  • نمایش تلویزیونی بعد از یک قسمت لغو شد

    نمایش تلویزیونی بعد از یک قسمت لغو شد

  • نمایش های تلویزیونی شما باور نمی کنید در واقع وجود داشته باشد

    نمایش های تلویزیونی شما باور نمی کنید در واقع وجود داشته باشد

  • چک کردن پس زمینه اختیاری است

    چک کردن پس زمینه اختیاری است

  • حقیقت غیرقابل توصیف Teen Titans Go!

    حقیقت غیرقابل توصیف Teen Titans Go!

  • Titans: همه چیز راجع به نمایش فوق العاده جدید می دانیم

    Titans: همه چیز راجع به نمایش فوق العاده جدید می دانیم

  • جرارد وای و حیوانات جوان

    جرارد وای و حیوانات جوان

تبلیغات در سایت تبلیغات در سایت
  • تاریخ ارسال : دوشنبه 05 اسفند 1398
  • بازدید : 54 مشاهده

تیم ابرقهرمانان جوان دی سی در طی سالهای متمادی نگاه های زیادی داشته است. سفر اصلی آنها به عنوان یک لیگ مینی عدالت در The Brave و Bold بود. آنها در دهه 80 شاهد احیای مردانی مانند X و مردان به شکل تایتان های جدید نوجوان بودند. و سری انیمیشن های مدرن آنها ، Teen Titans و Teen Titans Go! ، آنها را به نسل جدیدی از طرفداران رسانده است. اما به زودی ، آنها چیز دیگری خواهند داشت.

 

Titans ، اولین نمایش تلویزیونی اکشن زنده Teen Titans ، در سال 2018 یا 2019 به زودی می آید و طرفداران دلایل خوبی برای هیجان زده دارند. نه تنها برخی از محبوب ترین اعضای تیتان ها اولین اولین فعالیت زنده خود را انجام می دهند ، بلکه تعدادی از افراد با استعداد نیز در هر دو طرف دوربین کار می کنند تا دومین ابرقهرمان دی سی را زنده کنند.

 

با این حال ، در حالی که تیتان به خوبی تولید می شود ، ما هنوز اطلاعات زیادی در مورد چگونگی رابین ، استار فایر ، Beast Boy و سایر موارد انتقال از صفحه طنز به صفحه کوچک نمی دانیم. در اینجا خلاصه ای از همه آنچه تاکنون اعلام شده است ، و همچنین معنای آن چیست. بویا!

 

خدمه چهره های آشنا - با یک استثناء بزرگ

تایتان نوجوان

 

اگر تیتان ها را به خاطر برنامه های Cartoon Network مانند Teen Titans و Teen Titans Go! می دانید ، برادران وارنر. ' اقدام مستقیم در مورد حق رای دادن باید بسیار آشنا باشد. این ویژگی تقریباً به همان تیم اختصاص دارد ، اگرچه یکی از شخصیت های اصلی وجود ندارد. نگران نباش یک دلیل خوب وجود دارد

 

بازیگر Aussie Brenton Thwaites به لباس تنگ رابین می خورد و او سایر خدمه را با خودش همراه می کند. empath گنبد نیمه دیوث Raven توسط Teagan Croft پخش خواهد شد. شاهزاده خانم جنگجو بین ستاره ای Starfire با تصویر 24: تصویر آنا دیوپ ستاره میراث به تصویر کشیده می شود. Beast Boy که در حال تغییر شکل است ، اما به عنوان کمکهای طنز این تیم دو برابر است ، توسط رایان پاتر زنده خواهد شد. با توجه به شکستهای بازیگران نمایش (که از نام های جعلی استفاده می کند ، اما کاملاً مشخص است که چه کسی است) ، شخصیت ها دقیقاً مانند همتایان کارتونی خود نخواهند بود - پیشکسوت سابق بتمن در اواخر دهه 20 است ، نه نوجوانان او ، وقتی تایتان را پیدا کرد. به عنوان مثال - اما به نظر می رسد که پویایی گروه بیشتر خواهد بود.

 

در مورد سایبورگ ، خوب ، او در جای دیگری مشغول است. اگر این کار را از دست دادید ، او بخش اصلی فیلم Justice League 2017 بود و قرار است در فیلم انفرادی خودش بازی کند ، به همین دلیل به نظر نمی رسد که او برای تیتانز انتخاب شود. اگر امیدوار بودید که تمام باند را ببینید ، این نوع ضربه گیر است ، اما نگران نباشید. به نظر می رسد که برادران وارنر برنامه های بزرگی برای جنگنده جنایات روباتیک دارد.

 

زندگی شخصی آنها نقش اصلی را در این نمایش بازی خواهد کرد

شبانه

 

زندگی تمام وقت درگیر جنایات نیست ، حتی اگر یک ابرقهرمان باشید ، و اگر عکس های مجموعه ای به بیرون درز کرده اند ، نشانگر آن است ، انتظار داشته باشید که تایتان ها فقط به همان اندازه در لباس غیرنظامی خود مانند لباس اسپندکس خود را در لباس غیرنظامی خود بگذرانند.

 

تاکنون برادران وارنر و دی سی نسبت به آنچه برای قهرمانان ما در نظر گرفته می شود دلخور بودند ، اما ما دو چیز را می دانیم. با توجه به شکستهای بازیگران ، Starfire توسط یک قاتل مرموز شکار می شود ، در حالی که رابین وقتی که خیلی مشغول یک هوشیار بودن نیست ، وقت خود را به عنوان پلیس می گذراند. او حتی یک شریک زندگی دارد ، کارآگاه امی روهباخ ، که توسط جانباز The Carrie Diaries ، Lindsey Gort بازی خواهد کرد.

 

دست زدن به دو شغل مختلف در زمینه مبارزه با جرم و در عین حال به نظر می رسد که مقابله زیادی با آن وجود دارد ، اما دیک گریسون قبلاً این کار را انجام داده است. در این طنزها ، Nightwing (نام ابرقهرمانان بزرگسال گریسون) به شهر Blüdhaven رفت و در اداره پلیس آن ثبت نام كرد ، جایی كه او ساعات روز خود را صرف مبارزه با فساد كرد و در عین حال تمام تلاش خود را برای رهایی شهر از پادشاه مقیم خود ، یك گانگستر معروف به Blockbuster انجام داد. . Rohrbach همچنین متحد بود. او هنگام پاک کردن قتل به کمک نام گریسون کمک کرد و در نهایت هویت مخفی او را فهمید. خوشبختانه برای دیک ، او مطمئن شد که این یک راز باقی مانده است.

 

تایتان ها تنها ابرقهرمانان شهر نیستند

هاوک و کبوتر استیو ویلکی / برادران وارنر سرگرمی شرکت

 

حتی قدرتمندترین ابرقهرمانان با دوستان اطراف بهتر عمل می کنند. در مورد Titans ، انتظار داشته باشید که کوارتت اصلی کمک زیادی از هاوک و کبوتر داشته باشد ، به ترتیب توسط آلن ریچسون و مینکا کلی ، جمعه شب چراغها.

 

در کمیک ها ، سالن هنک "شاهین" یک هوشیار بی پروا و بی پروا است که قدرت خود را از Lord of Chaos به دست آورد ، در حالی که شریک زندگی وی Dawn Granger آواتار ارباب نظم است. همانطور که ممکن است از نام آنها حدس بزنید ، هر دو دیدگاههای متفاوتی در مورد مبارزه با جرایم دارند. هاوک که از قدرت ، سرعت ، چابکی فوق العاده و قدرت شتاب بیشتری برخوردار است ، دوست دارد از مشت های خود برای حل مشکلات استفاده کند و بدون حضور آرامش کبوتر کنترل خود را از دست می دهد. کبوتر ، در عین حال ، برای مبارزه با افراد بد به مغز خود تکیه می کند. علاوه بر حواس شدید و توانایی پرواز ، داو همچنین می تواند اهداف مردم را "بخواند" ، به او اجازه دهد که هر دو شخصیت آنها را قضاوت کنند و حرکات آینده آنها را پیش بینی کنند.

 

طبق گفته Deadline ، هاوک و کبوتر هر دو شخصیت تکراری در تایتان هستند ، بنابراین انتظار نداشته باشید که آنها در هر قسمت - در ابتدا ، به هر حال ظاهر شوند. همانطور که گزارش Deadline درباره یادداشت های بازیگران ریچسون ، هم ریچسون و هماگر تیتان در این مرحله فاصله یابد ، کلی گزینه هایی در قراردادهای خود دارد که می تواند آنها را در فصل دو به طور منظم سری کند. اگر هاوک و کبوتر با هواداران خوب پیش بروند ، Deadline خاطرنشان می کند ، حتی ممکن است یک سریال Spin-off در آینده قهرمانان وجود داشته باشد ، اگرچه اگر این اتفاق بیفتد ، مدتی نخواهد بود.

 

آنها حتی تنها تیم فوق العاده نمایش نیستند

گشت عذاب

 

علاوه بر هاوک و کبوتر ، Doom Patrol ، تیمی از ابرقهرمانان بی پروا که توسط آرنولد دریک ، باب هانی و برونو پرمیانی ایجاد شده اند ، قرار است که به طور منظم از مهمان نیز حضور یابند.

 

Doom Patrol بهترین تیم ابرقهرمانی DC نیست - مشهورترین سفر آنها احتمالاً اجرای عجیب و غریب گرانت موریسون از اواخر دهه 80 و اوایل دهه 90 است - اما اگر با X-Men آشنایی داشته باشید ، خواهید دید. بلافاصله آنچه را که درمورد همه چیز هستند بدست آورید. در حقیقت ، Doom Patrol و X-Men به قدری شبیه به هم هستند که بسیاری از افراد ، از جمله خود Drake ، فکر می کنند که دومی تندخویی از سابق است (احتمالاً این نیست). با عنوان "عجیب ترین قهرمانان جهان" ، گشت Doom توسط دانشمند محدود ویلچر Niles "رئیس" ساخته شد ، که افراد عادی را در معرض "حوادث" قرار می داد که به آنها ابرقدرت می داد ، و زندگی آنها را در این روند خراب می کرد.

 

در Titans ، رئیس توسط برونو بیچیر بازیگر مکزیکی بازی می شود و به او هم تیمیان Elasti-Girl ، Robotman و Negative Man ملحق می شوند که توسط ستاره Drop Dead Divas ، آوریل بولبی ، جیک میشلز و دواین مورفی به تصویر کشیده می شوند. به ترتیب. از آنها انتظار دارید در قسمت پنجم Titans نمایش داده شوند. Doom Patrol ممکن است یک انتخاب عجیب و غریب برای نمایش به نظر برسد ، اما این تیم ارتباط مستقیمی با تایتان ها دارد: در کمیک ها ، Beast Boy ، اولین طعم ابرقهرمانی خود را به عنوان عضوی از گشت دووم پس از الاستی دختر و او بدست آورد. شوهر او را به تصویب رساند.

 

اولین شرور این نمایشگاه خواهد بود - صبر کنید ، چه کسی؟

Acolyte

 

طبق گفته TheHashtagShow - که برای اولین بار فاش شد شکست تایتان ها و شکست این خبر مبنی بر اینکه آلن ریچسون در هاوک بازی می کند - نخستین آنتاگونیست تایتان The Acolyte خواهد بود ، مردی میانسال است که "بعد از [راون] و قدرت هایش ، سعی در ربودن دارد. او بعد از اینکه مادرش را به قتل رساند. " در این اعلامیه همچنین به مادر فرزندخوانده اش گفته می شود که "در تلاش برای ربودن [راون] کشته شد."

 

اگر این اسم شما را به خراشیدن سر شما رها کند ، تنها نیستید. حتی برای دی سی هارد ، Acolyte نام بزرگی نیست. او نخستین بار در سریال Teen Titans-esque جوان عدالت ظاهر شد و به نظر می رسد هدف اصلی وی جایگزینی خدای یهودی-مسیحی با ... شخص دیگری است. در اولین حضور او ، خدای منتخب Acolyte کالی ، الهه هندو از مرگ و ویرانی است و روش حمله او یک آنالوگ Teletubbies به نام هوگا-توگا-توگو است ، که Acolyte از آن برای تلاش و ترغیب بچه های آمریکا به قتل والدین خود استفاده می کرد. . به نظر نمی رسد او قدرت دارد ، و داستان پشت پرده اش هنوز ناشناخته است.

 

ScienceFiction.com حدس می زند که Acolyte ممکن است برای تبهکار کلاسیک نوجوانان تایتان ، برادر خون ، که در فصل دوم Arrow ظاهر شده بود ، جای گیرد. هر دوی این افراد مبهم مذهبی هستند ، در حالی که برادر خون ارتباط جدی با راون دارد: او خدمتگزار شیطان تریگون است که پدر راون است. آیا Acolyte برای یک فصل کامل یا فقط یک قسمت واحد ، بازی بزرگ Titan را بازی خواهد کرد؟ اگر آنها از شخصیت به عنوان حالت آماده به کار Brother Blood استفاده می کنند ، از بیش از یک بار تعجب نکنید.

 

قرار است در کانال پخش شود که هنوز وجود ندارد

Titans نوجوان برو!

 

در سال 2014 ، برادران وارنر اعلام كرد كه تایتان ها TNT را پخش می كنند. تیتان در تجسم اصلی خود ، دیک گریسون را به عنوان فرد بزرگسالی خود ، Nightwing بازی می کرد و نزدیک به تأمین دستور خلبانی بود. براساس گزارش ها ، TNT فقط باید ابتدا اصلاحات اجرایی را انجام دهد.

 

کاملاً این کار را نکرد. سالها بعد ، TNT پروژه بلند مدت را پشت سر گذاشت و تایتان ها را بدون خانه رها کرد. گزارش ها خاطرنشان می کنند که تیتان ها قبل از این که رژیم فعلی TNT مسئولیت آن گرفته شود ، تصور می شد ، و رئیس جمهور کوین ریلی به سادگی کانال را در جهت دیگری به دست گرفت - اما ریلی توضیح دیگری دارد. همانطور که او توضیح می دهد ، فیلمنامه آزمایشی فقط به اندازه کافی خوب نبود.

 

ریلی به هالیوود ریپورتر می گوید: "فیلمنامه فقط آنجا نبود." "در حال حاضر یک چیز غیرقابل باور باور نکردنی از چیزهای ابرقهرمانانه در بازار وجود دارد .... من فقط فکر نمی کنم نیاز به چیزی وجود داشته باشد که برای من ، حداقل بر روی کاغذ به نظر نمی رسید که فریاد بزند. "

 

خوشبختانه ، کارکنان تولید تایتان هشدارهای زیادی داشتند ، به این منظور که از یک برنامه پشتیبان محکم استفاده نمی شود. اگر تایتان ها TNT پخش نشوند ، ممکن است Bros. Warner بتواند کانال مخصوص خودش را ارائه دهد. تیتان ها برادران وارنر برتر خواهند بود. ' شبکه جریان متمرکز DC کمیک های آینده در کنار احیای انیمیشن جوان Justice Justice آینده. برادران وارنر اعلام نکرده است که این سرویس چقدر شروع می شود ، اما با توجه به اینکه تایتان در حال فیلمبرداری قسمت ها است ، به زودی خبرهایی را انتظار خواهید داشت.

 

در یک مقطع ، مرد پشت پرده در حال ساخت فیلم Titans بود

بتمن و رابین

 

اگر از طرفداران فیلم ابرقهرمانی هستید ، ممکن است نام Akiva Goldsman را بشناسید - و به روشی خوب نیست. خالق Titans همچنین مردی است که Batman Forever و Batman & Rob را نوشتدر دو فیلم اواسط دهه 90 که کمابیش حق رای بتمن را گرفتند. او همچنین مسئولیت ناخوشایندهای سینمایی مانند The Dark Tower ، Lost in Space ، Transformers: The Last Knight و من ، روبات (حداقل Fringe ، که گلدزمن برای آن قسمتهای زیادی را نوشت) بسیار خوب بود.

 

این یک رکورد درستی نیست که می خواهد DC Comics وفادار را با امید پر کند ، اما حداقل گلدنسمن مدت زمان طولانی روی تایتان ها کار کرده است. در سال 2007 ، برادران وارنر گلدسمن و شریک تجاری وی ، کری فاستر را به تولید یک فیلم سینمایی Teen Titans با اکشن مستقیم سوق دادند. قرار شد مارك وايدن ، نويسنده كوچول و بتلستار گالاكتيك و نيز تعداد كتاب هاي طنز ، تهيه كننده اين فيلمنامه را انجام دهد.

 

به طور کلی ، آکیوا Teen Titans را با خواص آن زمان فعلی دی سی مقایسه کرد ، مانند باتلاق عجیب و غریب Batman Begins ، Superman Returns و اقتباس R از آلن مور و Dave Gibbons 'Watchmen. با این حال این پروژه متوقف شد و هنوز مشخص نیست که در صورت وجود ، چه مقدار از کارهایی که برای این فیلم انجام داده است ، آن را به نمایش تلویزیونی Titans تبدیل خواهد کرد. هنوز هم ، تایتان ها سرانجام در صفحه بزرگ ظاهر شدند: Teen Titans Go 27 ژوئیه 2018! به فیلم ها ، یک کمدی انیمیشن.

 

در پشت صحنه ، نمایش با استعداد ابرقهرمانی برتر مرتب شده است

فردا تیتان

 

آکیوا گلدزمن نویسنده محبوب طرفداران DC نیست ، اما فراموش نکنید: او در سال 2002 برای فیلم A Mind Beautiful یک اسکار برنده شد. در مورد تیتان ها ، او توسط تعدادی از افراد محاصره شده است که بسیار خوب از این چیز ابرقهرمان هستند. تایتان ها دست خوبی دارند.

 

برجسته ترین ، کارکنان تولید تایتان شامل گرگ برلانتی است ، که کار شما را می دانید اگر تماشای نمایش های کمیک های DC CW را مشاهده کرده اید یا خیر. درست است: برلانتی مرد پشت Arrow ، Flash ، Legends of Tomorrow ، Supergirl و Black Lightning است. این نمایش ها در بین طرفداران محبوب است ، بنابراین انتظار نداشته باشید که تایتان ها متفاوت باشند.

 

برلانتی توسط سارا شچتر ، که حداقل از سال 2014 بر روی خروجی تلویزیون DC کار می کرد ، و همچنین رئیس کمیسیون DC و مدیر خلاق جف جانس ، به Titans پیوست. با این حال اشتباه جان ها را برای یک مجری ساده تلویزیون اشتباه نکنید. قبل از آنكه برادران وارنر به جونز كمك كنند تا به نظارت بر نتایج فعالیت آن بپردازد ، او یك نویسنده كتاب طنز پرکار و بسیار محبوب بود كه از وقایع بزرگ DC مانند Infinite Crisis ، Blackest Night ، Flashpoint ، و Doomsday Clock استفاده می كرد و به اجرای برنامه های سریال معتبر خود اعتراف می كرد. مانند Green Lantern ، Action Comics ، JSA و Flash.

 

او همچنین با تایتان ها واقعا آشنا است. در دهه 2000 میلادی ، جانز نزدیک به 50 شماره از کمیک Teen Titans را نوشت ، شخصیت های محبوب محبوب مانند خانم مریخ را به DC Continuity معرفی کرد و ذهن طرفداران را با داستان هایی مانند "Titans Tomorrow" درآورد ، که در آن تیم یاد می گیرد که آنها در آینده شر را تبدیل می کنند. .

 

Bonafides های ابرقهرمانی جلوی دوربین نیز دراز می شوند

AC Curry

 

برخی از اعضای بازیگران Titans ، مانند Teagan "Raven" Croft ، ناشناخته های مجازی هستند. برخی دیگر تجربه کمی بیشتر دارند و برخی از آنها قبلاً حتی ابرقهرمانان هم بازی کرده اند.

 

آلن ریچسون ، که در هاوک بازی می کرد ، حتی بیش از یک نفر نیز بوده است. اگر از طرفداران قدیمی مدرسه WB هستید ، احتمالاً آلن ریچسون را به عنوان Arthur "Aquaman" Smallville's Arthur "Aquaman" می شناسید. ریچسون از 2005 تا 2010 بارها و بارها با آکوامن بازی کرد ، جایی که به لیگ عدالت خواهانه کلارک کنت پیوست. ظاهراً او در بحث و گفتگوها بود تا شخصیت را هم در فیلم Spital-League Justice Justice و هم در یک فیلم بالقوه موردعلاقه قرار دهد. در حالی که او نه متوسط ​​و نه سبز است ، ریچسون همچنین در بازیهای Teelage Mutant Ninja Turtles Teenage Mutant Ninja تولید مایکل بی نقش بازی کرد.

 

این همش نیست. رایان پاتر ، Beast Boy ، a.k.a. ، ممکن است آشناترین چهره را در بازیگران تیتان نداشته باشد ، اما او صدای نبوغ رباتیک 14 ساله هیرو حمادا در مارول و Big Hero 6 دیزنی و اسپین آف تلویزیون خود را تهیه کرد. مینکا کلی شاید به خاطر بخشش در جمعه شب چراغ مشهور باشد ، اما او در کنار راه اندازی مجدد فرشتگان کوتاه مدت چارلی در کنار جسیکا جونز "Trish Walker" (راچئل تیلور) نیز بازی کرد. این دقیقاً یک نمایش ابرقهرمانی نیست ، اما نزدیک است! ما آن را می گیریم.

 

یک هنرمند کلاسیک Teen Titans انگشت شست خود را به این سریال می دهد

تایتان نوجوان

 

طنز اصلی Teen Titans در سال 1966 آغاز به کار کرد ، اما این سریال تا سال 1980 به یکی از بزرگترین حق رای دادن های کمیک های DC تبدیل نشد ، زمانی که نویسندگان مرو ولفمن و هنرمند جورج پرز به عهده گرفتند.

 

با گرفتن نشانه هایی از مارول ، که دهه 70 را در ترافیک DC در بازار گذراند ، ولفمن و پرز با ارائه یک تعمیرات اساسی بالغ و شخصیت محور ، این سریال را دوباره اختراع کردند. رابین فارغ التحصیل Nightwing شد. شخصیت های جدیدی مانند Raven ، Starfire و Cyborg به این تیم پیوستند و تایتان ها را بیشتر از Justice League Jr ساختند. این داستان ها به شدت سریال شدند و مانند جگرگونی مارول به Uncanny X-Men ضربه زدند ، فقط به همان اندازه بر زندگی شخصی شخصیت ها تمرکز کردند. قهرمانان قدرتمند Teen Titans به یک ضربه عظیم تبدیل شد و چهار برابر بهتر از کتابهای دیگر DC فروش کرد و زمینه های داستانی غیر تحریک آمیز مانند "قرارداد جودا" را برای ناشر فراهم کرد.

 

اصولاً وقتی به تایتان فکر می کنید ، فکر می کنید ولفمن و پرز. بنابراین ، آنها در مورد Titans چه احساسی دارند؟ پرز ، عحداقل ، با آن خوب به نظر می رسد. در گفتگو با Syfy Wire ، پرز می گوید که او دوست دارد چوب نمایش را "تا حد ممکن به روح طنز نزدیک کند" ، اما این بدان معنا نیست که وی طرفدار یک سازگاری دقیق است.

 

پرز خاطرنشان می کند: "شخصیت ها در دهه 1980 خلق شده اند." وی ادامه داد: "دیدگاه های مختلف و شیب های مختلف وجود خواهد داشت ، و جهان در کل متفاوت است." علاوه بر این ، پرز خاطرنشان می کند ، طنزهایی که او و ولفمن ساخته اند به جایی نمی روند. اگر نمایش Titans جدید روی شما کلیک نکند ، شومیز از تجارت سری اصلی دقیقاً خوب است.