درخواست فیلم دانلود سریال جدید دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم خارجی
  • با داستانی که به انقراض وایکینگ‌ها خواهد پرداخت

    با داستانی که به انقراض وایکینگ‌ها خواهد پرداخت

  • دو عاشق

    دو عاشق

  • فیلم های بعدی وودی آلن

    فیلم های بعدی وودی آلن

  • فرکانس جهانی

    فرکانس جهانی

  • نمایش تلویزیونی بعد از یک قسمت لغو شد

    نمایش تلویزیونی بعد از یک قسمت لغو شد

  • نمایش های تلویزیونی شما باور نمی کنید در واقع وجود داشته باشد

    نمایش های تلویزیونی شما باور نمی کنید در واقع وجود داشته باشد

  • چک کردن پس زمینه اختیاری است

    چک کردن پس زمینه اختیاری است

  • حقیقت غیرقابل توصیف Teen Titans Go!

    حقیقت غیرقابل توصیف Teen Titans Go!

  • Titans: همه چیز راجع به نمایش فوق العاده جدید می دانیم

    Titans: همه چیز راجع به نمایش فوق العاده جدید می دانیم

  • جرارد وای و حیوانات جوان

    جرارد وای و حیوانات جوان

تبلیغات در سایت تبلیغات در سایت
  • تاریخ ارسال : دوشنبه 05 اسفند 1398
  • بازدید : 53 مشاهده

سرانجام ، در سال 2016 ، Doom Patrol به عنوان شخصیت های پرچمدار Young Animal ، وضعیت جدیدی برای بازگشت به فید بازگشت ، اثر جدیدی که تحت هدایت سرمقاله جرارد وی راه اندازی شد. بله ، آن جرارد راه. خواننده اصلی فیلم My Romance.

 

یک طرفدار طنز دیرینه ، Way کار حرفه ای خود را به عنوان نویسنده طنز در آکادمی چتر شروع کرده بود ، سریالی برای اسب تاریک با هنرمند گابریل Bá که روی خانواده ای متشکل از بزرگسالان جوان با قدرت بسیار زیاد متمرکز بود که همه آنها در همان لحظه یک کشتی گیر طرفدار به دنیا آمدند. در یک مسابقه کشتی ، یک قطره آرنج پرنده روی مهاجمان بیگانه ماهی مرکب مانند را مشاهده کرد. همانطور که قبلاً می توانید بگویید ، Way بسیار تحت تأثیر گرانت موریسون قرار داشت ، و هنگامی که دی سی او را به نظارت بر خط جدیدی از عناوین غیرمترقبه فشار آورد ، Doom Patrol ظاهراً بسیار مناسب بود.

 

در حالی که شخصیتهای موجود مانند Robotman ، Crazy Jane و the Chief را شامل می شود ، تمرکز اصلی عنوان وای و نیک درینگتون کاسی برینک بود ، شخصیتی که قبل از زندگی در یک کتاب طنز درون طنز توسط دنی یاد شده خیابان ایجاد شد. به عنوان یک شخصیت داستانی منظم و نه شخصیت دو داستان. اگر این پیچیده به نظر برسد ، به همین دلیل است ، اما معلوم می شود که این نوع داستانی است که در آن گشت رستاخیز واقعاً خوب عمل می کند.

 

جهان DC محکوم می شود

رباتمن

 

در سال 2017 ، دی سی از ایجاد سرویس استریم با نام DC Universe خبر داد که علاوه بر اینکه می تواند یک خانه آنلاین برای برخی از خواص قدیمی خود باشد ، میزبان برنامه نویسی اصلی نیز خواهد بود. اولین نمایش اصلی آنها Titans بود ، و این در حالی بود که بیشتر به نمایش در مورد رابین از بتمن گفته می شد که حرف های بد را می زند ، اما این همچنین به عنوان نقطه شروع یک نمایش زنده Doom Patrol عمل می کند.

 

این تیم در قسمت چهارم این نمایش با عنوان "Doom Patrol" با عنوان آوریل بولبی به عنوان الاستی-زن ، برندان فریزر و رایلی شاناهاهان به عنوان صدا و بدن رباتمن اولین بازی را آغاز کرد ، به ترتیب ، مت بومر و متیو زوک به طور مشابه مرد منفی را به تصویر می کشند. و دایان گوئرو در حال بازی دیوانه جین هستند. همچنین ، تیموتی دالتون ، جیمز باند سابق ، در بازیگری واقعاً شگفت انگیز از بازیگری که قاعده بازی می کند ، بازی خواهد کرد.

 

این نمایش قرار است در اوایل سال 2019 شروع شود و اگر تاریخ Doom Patrol چیزی به ما نشان داده باشد ، این است که احتمالاً عجیب خواهد بود.

 

توصیه شده

بعدی

چرا تایتان های دی سی شما را از بین می برد

Raven از تریلر Titans

توسط Michileen Martin / 31 جولای 2018 11:46 EST / بروزرسانی شده: 31 ژوئیه 2018 11:46 صبح EST

 

تریلر Titans که در طی کنفرانس طنز سن دیگو منتشر شد ، واکنش های منفی زیادی را به دنبال داشت ، خصوصاً در بدنام "F Rob Batman" مشهور رابین. البته ، اگر می توانستید هر چیزی را با یک تریلر به طور کامل قضاوت کنید ، آنگاه Ant-Man بمباران می کرد و دیوید آیر برای ذخیره تمام جوایز Suicide Squad باید یک خانه جدید بخرد.

 

تا زمان پخش تایتان ها هیچ کس قادر به قضاوت کامل نخواهد بود ، اما آنچه ما می دانیم پتانسیل یک نمایش ابرقهرمانان منحصر به فرد را نشان می دهد که می تواند به جایی برسد که دیگر خصوصیات تلویزیون CW DC - و حتی جایی که پخش های مختلف Marsvel - وجود ندارد. رابطه آن با ماده منبع چهار رنگ و جهان روایت بزرگتر آن چیزی است که ما در قهرمانان سطح نتفلیکس مارول یا Arrowverse در سطح مارول ندیده ایم. بر خلاف لوک کیج یا دنی راند ، دنیای دیک گریسون با وزن 10 سال تداوم فیلم و تلوزیون روبرو نمی شود و به همین دلیل خود را از مین های روایت شده فیلم و تلویزیون های تلویزیونی که قبلاً شلوغ مارول است رها نمی کند. از آنجا که شخصیت های تایتان ها متنوع هستند و به طرح اجازه می دهند مخاطبان را به هر نوع صحنه یا ژانر دیگری سوق دهد ، هیچ توضیحی در مورد اینکه فصلهای آینده ممکن است چه چیزی را برای ما به ارمغان بیاورد وجود ندارد.

 

به همین دلایل و موارد دیگر ، در اینجا چرا تایتان های دی سی شما را از بین می برد.

 

و Batmobile که او سوار شد

رابین از نمایش Titans

 

رابین F-Bomb در تریلر Titans ، طرفداران زیادی را آزار داد. Polygon با نویسنده و تهیه کننده اجرایی تیفان ، جف جانسز در کنفرانس San Deigo Comic-Con صحبت کرد که مسئله رابین با بتمن ممکن است باشد و منظور از این نمایش چیست.

 

جونز گفت: "این تریلر اثری از لحن نمایش را نشان می دهد - این همه چیز نیست." "اما این باعث می شود شما بروید ،" چرا او می گوید ["F --- بتمن"]؟ "" جانز - که او همچنین رئیس جمهور سابق سرگرمی DC و مدیر ارشد خلاق است - ادامه داد تا بسیاری از آنچه اتفاق می افتد بگوید. با رابین ، نشانه خود را از اجرای کلاسیک مرو ولفمن / جورج پرز از تایتان های نوجوان جدید.

 

در حالی که این عبارت ممکن است مورد توجه بسیاری از طرفداران نباشد ، اما به یک رابین پیچیده تر اشاره دارد. عامل لنگ قهرمان در فرهنگ عامه از رتبه بالایی برخوردار است. هواداران سه گانه کریستوفر نولان در بتمن ، احساس آرامش نفس کشیدند تا یاد بگیرند که کریستین بیل وتو رابین را نشان داد. بخشی از مشکل این است که رابین توسط بتمن تعریف شده است - شما نمی توانید وانمود کنید که او مستقل از شوالیه تاریکی است. برای اینکه رابین از سایه بتمن خارج شود - و احتمالاً تبدیل به Nightwing شود - او باید این سایه را تصدیق کند و با آن کشتی بگیرد ، و داستان آن شخصیت خیلی جالب تر از یک پیاده روی در استراحت یا پیاده روی است که وانمود رئیس خود را نمی کند. وجود دارد