درخواست فیلم دانلود سریال جدید دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم خارجی
  • با داستانی که به انقراض وایکینگ‌ها خواهد پرداخت

    با داستانی که به انقراض وایکینگ‌ها خواهد پرداخت

  • دو عاشق

    دو عاشق

  • فیلم های بعدی وودی آلن

    فیلم های بعدی وودی آلن

  • فرکانس جهانی

    فرکانس جهانی

  • نمایش تلویزیونی بعد از یک قسمت لغو شد

    نمایش تلویزیونی بعد از یک قسمت لغو شد

  • نمایش های تلویزیونی شما باور نمی کنید در واقع وجود داشته باشد

    نمایش های تلویزیونی شما باور نمی کنید در واقع وجود داشته باشد

  • چک کردن پس زمینه اختیاری است

    چک کردن پس زمینه اختیاری است

  • حقیقت غیرقابل توصیف Teen Titans Go!

    حقیقت غیرقابل توصیف Teen Titans Go!

  • Titans: همه چیز راجع به نمایش فوق العاده جدید می دانیم

    Titans: همه چیز راجع به نمایش فوق العاده جدید می دانیم

  • جرارد وای و حیوانات جوان

    جرارد وای و حیوانات جوان

تبلیغات در سایت تبلیغات در سایت

دو عاشق

پست شماره 10
  • تاریخ ارسال : دوشنبه 05 اسفند 1398
  • بازدید : 55 مشاهده

هیچ کس نمی خواهد وقتی رابطه عاشقانه طولانی مدت برقرار شود ، اما گاهی اوقات شرایط می تواند به شکلی به پایان برسد. این مورد برای شخصیت Joaquin Phoenix در دو دوست داشتنی است ، که مجبور است درگیری به دلیل یک بیماری ژنتیکی ، هر دو شریک زندگی را به هم بزند و این به سختی ممکن است به فرزندی که ممکن است تحمل کند ، آسیب برساند. این باخت او را از نظر عاطفی فریب می دهد تا وقتی والدینش او را با یك مسابقه بالقوه تنظیم كنند ، او تقریباً آن را با زن بیچاره تلفنی می كند.

 

قلب او درگیر می شود ، هنگامی که یک زن سوم به تصویر می رود و برنامه های والدین خود را از سر می برد. به همان اندازه که ارتباط آنها آتشین است ، ملاحظات عملی او را عقب می اندازد و تماشای پایان ناگزیر دشوار است. هر کسی که تعجب کرده است که آیا آنها ممکن است در یک رابطه راحت باشند می تواند پس از نشستن شانه به شانه با شخص قابل توجهی در طول این درام آفتابی کنجکاوی باشد.

 

درهای کشویی

درهای کشویی

 

به گفته فیلسوف نیچه ، زمان ممکن است یک دایره مسطح باشد ، اما این بدان معنا نیست که خطوط از هر زمان دیگری و دیگر بار دیگر جابجا نمی شوند. این فیلم درام بر روی یک زن قرار دارد که با بازی گوینت پالترو انجام می شود ، که دو نسخه متفاوت از واقعیت را تجربه می کند: یکی که توسط او خبر داده بود که قطار را از دست داده و بدین ترتیب نتوانسته بود پسرش را در اثر تقلب به او بدست آورد و دیگری با کشف این عمل. و بر این اساس عمل می کنند هر نسخه از داستان دارای دردهای فردی با لحظاتی از موازی سازی است که داستان پردازی را بسیار قانع کننده تر می کند.

 

این فیلم همچنین یک فیلم دشوار و دلپذیر است و هرکسی که آن را تماشا می کند ، به سادگی می تواند تعجب کند که آیا آنها قطار ضرب المثل خود را از دست داده اند یا خیر. مانند بسیاری از این فیلم ها ، ممکن است زوج هایی که آن را جمع می کنند ، وسوسه شوند که رضایت خود را مطرح کنند ، اختلاف نظرهای احتمالی و اختلاف نظر را مطرح کنند که با انتخاب کردن از گرفتن آن به عنوان یک فرد بسیار مهم ، می توان از آن جلوگیری کرد.

 

هدیه

هدیه

 

با هدیه ، جوئل Edgerton ثابت کرد که استعدادهای وی فراتر از حضور صفحه نمایش قدرتمند است. این بازیگر موفق اولین نویسنده و کارگردانی خود را با این رمز و راز ناخوشایند شروع کرد و یکی از انتهای رضایت بخش ترین و مبهم ترین ابهام ها را در کل ژانر کنار زد.

 

همانطور که گوردو ، مردی که گذشته ای مرموز را با شخصیت جیسون باتمن به اشتراک می گذارد ، Edgerton به طرز ناامید کننده ای در حاشیه همه چیزهایی که آشنای قدیمی خود برای خودش بنا کرده است - بی نظیر است - یک کار عالی ، یک همسر و یک خانه زیبا و حتی احتمال یک خانواده در حال رشد. عنوان "هدیه" را می توان در طول فیلم به چند شکل مختلف مشاهده کرد ، اما شاید ماندگارترین اثر فیلم حسی است که شما را به همراه می آورد. سؤالاتی از قبیل "چه کسی درست بود؟" ، "آیا یک جرم دیگری را توجیه می کند؟" ، و شاید برای زوجین خطرناک ترین باشد ، "من در این شرایط چه کار می کردم؟" پس از اجازه دادن به این طرز تفکر یک سینک سینمایی ، مجبور به پاپ شدن خواهیم شد.

 

جنگ گل سرخ

جنگ گل سرخ

 

شکسته شدن تقریباً همیشه کثیف است ، اما The War of Roses خرابهای زناشویی سطح بعدی است. سومین همکاری فیلم های کثلن ترنر و مایکل داگلاس ، این فیلم این جفت را به عنوان یک زوج تلخ نشان می دهد که سعی می کنند یکدیگر را مجبور به بیرون از خانه مشترک خود کنند و با افزایش نفرت بی حد و حصر آنها ، همه چیز شرورتر می شود.

 

مطمئناً لحظات خنده دار و تک حماسی وجود دارد ، اما برای هرکسی که به دنبال ازدواج (یا طلاق) باشد ، موظف است همان مکثی را که برای شما ممکن است مزرعه خندوانه برای صاحبان خانه های آینده دار و یا تعطیلات National Lampoon ایجاد کند به مخاطبان هدیه دهد. برای آن سفر آینده به پارک تفریحی. نه تنها این ، بلکه شانس استدلال درباره اینکه کدام یک از موارد منجر به سزاوار تنبیه بدنی وی است ، بعد از یک نمایش مشترک بیشتر است. احتمالاً بهترین راه این است که به تنهایی بروید. از این گذشته ، بینندگان نمی خواهند ایده های بزرگی را از این زوج عنوان به دست آورند.

 

کرامر در مقابل کرامر

کرامر در مقابل کرامر

 

دلیلی وجود دارد که این فیلم موفق به کسب پنج جایزه اسکار از جمله غنائم بهترین بازیگری برای مریل استریپ و داستین هافمن شد. این یک داستان سنگین است و هنوز هم ادامه دارد. همانطور که از عنوان این مقاله نشان می دهد ، این فیلم بر سر محکمه زن و شوهر طلاق در مورد حق حضانت پسرش متمرکز شده است ، و اعصاب در معرض تصویر تقریباً خام است که ممکن است.

 

شاید این واقعیت باشد که در این مرکز رفاه و خوشبختی کودک وجود دارد ، یا تلخی کاملاً شایع که توسط والدینش رد و بدل می شود ، اما در مورد درگیری های موجود در فیلم چیزی بسیار مضر است. این یک کلاس بازیگری است ، البته ، بنابراین هر کسی که دوست دارد تماشای ستارگان را که در کار خود حفر می کنند تماشا کند ، باید آن را ببیند. با این وجود احتمالاً آن نوع فیلمی نیست که شما بخواهید با همسرتان تماشا کنید - شاید بیشتر از یک تجربه فیلم صرفاً مانند یک داستان احتیاط آمیز باشد.

 

اینجا جایی است که شما را ترک می کنم

اینجا جایی است که شما را ترک می کنم

 

در این فیلم ، یک پسر وجود دارد که همسرش را که در رختخواب و رونق رئیس خود در رختخوابش است ، گرفتار می کند ، می فهمد که با بچه ای که سالها در تلاش برای تصور او بود ، باردار است. سپس یک زن وجود دارد که با معلولیت ذهنی خود گریه می کندپله همسایه درب بعدی. همچنین یک پسر با درمانگر خود ملاقات می کند ، که حداقل دو برابر سنش است. و سپس یک زن است که سعی می کند برادر زن خود را فریب دهد تا از اسپرم شوهرش به دلیل شلیک شناگران تنبل ، مقداری از اسپرم خود را به ثمر برساند. و این فقط نوک کوه یخ است.

 

سمیت این خانواده داستانی به قدری وحشی است که به معنای واقعی کلمه یک نمودار وجود دارد که تمام اتصالات پیچیده را توضیح می دهد ، بنابراین شخص فقط باید با انتخاب شخصیت ها پس از تماشای فیلم مخالف باشد. این درام واقعاً از کنترل خارج شده است ، و پتانسیل اختلافات شخصی نیز کاملاً شیب دارد. فقط به خودتان لطف کنید و آن را در طی مدتی صرف بررسی کنید.

 

نامزدی پنج ساله

امیلی بلانت و جیسون سگل

 

زوج هایی که مسئولیت تعهد را تجربه می کنند ، یا زوج هایی که واقعیت این است که آنها هنوز ازدواج نکرده اند مانند ابر تاریک است ، این فیلم برای شما نیست. نامزدی پنج ساله ، که توسط ستاره جیسون سگل نوشته شده است ، آنقدر کمدی رمانتیک نیست ، زیرا یک کمدی تاریک است که در مورد چگونگی حفظ روابط طولانی مدت با هویت هر شخص بسیار دست نخورده بسیار دشوار است ... بنابراین ، نه کاملاً Netflix و سرد است.

 

همه چیز برای تام (سگل) و ویولت (امیلی بلانت) هموار پیش می رود - تا زمانی که آنها درگیر شوند و وقتی که ویولت در یک برنامه دو ساله پس از دکترا در میشیگان پذیرفته شود ، عروسی کامل آنها به تأخیر بیفتد ، به این معنی که تام مجبور است حرفه خود را از بین ببرد. به عنوان یک ستاره در حال ظهور در صحنه آشپزی بالا پایان سانفرانسیسکو. ویولت در برنامه خود ، که گسترش می یابد ، بیشتر می شود ، در حالی که تام کنار می رود ، خشمگین و دلگیر می شود. بینندگان تعجب می کنند که چرا ویولت هنوز می خواهد با تام ازدواج کند ، اما خوب است زیرا ازدواج آنها با تأخیر در زندگی ادامه می یابد. نوعی تسکین است که ناگزیر از شکستن آنها می شوند (اما مختصر). آه ، عشق جوان!

 

پیشنهاد شرم آور

رابرت ردفورد و دمی مور

 

بعد از تماشای این داستان دلخراش درباره اینکه چگونه عشق همیشه همه را تسخیر نمی کند ، روابط خود را زیر سوال ببرید. دیوید (وودی هارلسون) و دایانا (دمی مور) از دبیرستان با هم هستند و به دنبال این هستند که با یک پروژه بزرگ املاک و مستغلات ، قدم بعدی را در کنار هم در زندگی مالی بردارند. آنها با امید به تأمین سریع وجوه ، پس انداز زندگی خود را به لاس وگاس می برند ... و همه اینها را با رولت از دست می دهند. اما آنها با یک پسر ثروتمند دزدکی به نام جان گاگ (رابرت ردفورد) ملاقات می کنند ، بنابراین توسط دایانا گرفته شده است که وی به طرز وحشیانه ای به زن و شوهر یک میلیون دلار پیشنهاد می کند تا شب را با او بگذرانند.

 

آنها ساعت ها در مورد معامله و تأثیر آن در ازدواجشان صحبت می کنند ، این دقیقاً همان کاری است که زوج های بی شماری در سال 1993 وقتی این فیلم به یک پدیده فرهنگی تبدیل شد ، انجام دادند. از این گذشته ، این پول در حال تغییر است و زوج ها یک "تیم" هستند و همه اینها ، حتی اگر این یک رد آشکار از عهد عروسی باشد. (این مضامین ناراحت کننده است که برای شخصیت های موجود در پیشنهاد نامشخص - و برای هر کسی که پیشنهاد غیرمستقیم را تماشا می کند ، در سال 1993 یا اکنون مشاهده کنید.) خوب ، آنها با این طرح موافق هستند: دیانا با جان گاگی می خوابد ، یک میلیون دلار دست را تغییر می دهد و یک زن و شوهر یکبار خوشحال سعی می کنند زندگی خود را ادامه دهند به جز دیوید نمی تواند ، با حسادت و سوء ظن مصرف کرد که دو طرف دیگر از این مثلث عشق آشفته هنوز همدیگر را می بینند. چه فیلم جالب و سکسی در مورد ازدواج متکی به نقطه شکست آن است!

 

سالن پاس

اوون ویلسون و جینا فیشر

 

زن و مرد ، و مفهوم روابط ، همه نمی توانند در هال پاس ، تندرستی عادلانه ای را تجربه کنند ، کمدی 2011 که به بررسی اشیاء بسیار خسته و سکسیستی می پردازد که مردان خواهان تمام مدت رابطه جنسی با همه هستند و زنان نیز چنین نمی کنند (و اگر این کار را انجام دهند). ، آنها نباید). ریک (اوون ویلسون) و فرد (جیسون سودیدیس) به ترتیب بهترین دوستان با مگی (جنا فیشر) و گریس (کریستینا اپلگیت) ازدواج کرده اند. اما از آنجا که آنها یک زن و شوهر از برادران شخص مهربان هستند که در دوران میانسالی زندگی می کنند و مدت ها برای روزهای بی سر و کار و کار ناپایدار کار می کنند ، همسرانشان به آنها عنوان "گذرگاه سالن" یا بهتر از یک هفته اجازه برای رفتن به تختخواب زنان دیگر را می دهند. قابل توجه ترین اتفاقاتی که در این هفته چرخش رخ می دهد: گریس با یک پسر دراز می کشد و در مورد آن احساس گناه می کند که او ماشینش را سقوط می کند ، و ریک تقریباً با بچه های فرزندان خود (الکساندرا دادداریو) که فقط تازه 21 ساله شده است ، قلاب می کند. .

 

Hall Pass می تواند در مورد انواع چیزهایی که زوجین نمی خواهند در مورد آنها صحبت کنند ، گفتگو ایجاد کنند ، چه رسد به این که: شرکای ناراضی ، ناامیدی جنسی ، و اینکه آدمها وقتی به بچه نگاه می کنند چه فکر می کنند. برخی از بینندگان ممکن است تعجب کنند که آیا مردشان "گذرگاه سالن" را می خواهد ، و شرکای آنها ممکن است فکر کنند که به یکی از آنها احتیاج دارند.

 

The Family Stone

سارا جسیکا پارکر

 

مواد تبلیغاتی ممکن است مخاطبان را به این فکر بیاندازد که این فیلم از سال 2005 یک جنسیت معکوس جنسیتی با کلون ملاقات با والدین باشد. فرضیه اصلی: اورت استون (درموت مالرونی) دوست دختر جدید خود مریدیت (سارا جسیکا پارکر) را برای کریسمس به خانه می برد ، هم برای دیدار با خانواده بزرگ خود و هم برای حلقه مادربزرگش. عدم حضور فیلم در تعطیلات و مریدیت تلاش بیش از حد برای به دست آوردن تایید استون اتفاق نمی افتد ، زیرا خانواده سنگ فقط آن فیلم نیست.

 

مریدیت بسیار بلند قامت است و بی دست و پا رفتار می کنددر این اوضاع جهانی ناخوشایند ، و بوی خون استون ، رفتار آشکارا خصمانه و قاطعانه برای این زن که یک عضو خانواده آنها مایل به ازدواج است ، می باشد. اگر زوج هایی که در خانه تماشا می کنند ، هر نوع مسئله قانونی را دارند ، خانواده سنگ برای دیدن ناراحت کننده می شود. و این حتی شمارش لایه اضافه شده ملودرام نیست. ماتریارچ سیبیل استون (دایان کیتون) در حال مرگ است و احتمالاً این آخرین کریسمس او و یکی از معدود مواردی است که او دوباره تمام خانواده خود را در کنار هم می بیند. بخش عمده ای از این فشارهای عاطفی در مردیت سنگین می شود ، که سعی می کند با فراخواندن خواهرش جولی (کلر دانز) به جشن تعطیلات استونز ، آرامش پیدا کند ، که برخی تعویض های عجیب و غریب را انجام می دهد. و جولی با اورت جمع می شود. مهمتر از همه چیز ، Family Stone بیننده های ناظم را به زمین وادار می کند ، ممکن است تعجب کنند که آیا شرکای آنها فکر می کنند خواهر و برادرهای آنها جذاب هستند.

 

لا لا لند

اما استون و رایان گاسلینگ

 

یک چیز کوچک برای همه در La La Land وجود دارد. این تعداد موسیقی جاه طلب و ورزشی ، صحنه های جالب باشگاه جاز و آب نبات چشم در هر دو رایان گوسلینگ و اما استون وجود دارد که یک شیمی روی صفحه نمایش شدید دارند. کمدی وجود دارد ، درام وجود دارد ، جلوه های ویژه ای وجود دارد. اما فقط به این دلیل که این فیلم در مورد عشق است ، و یک فیلم موسیقی در مورد عشق ، به این معنا نیست که زن و شوهر با هم باد می شوند. این فیلم سباستین (گاسلینگ) و میا (استون) را به عنوان یک زوج در حال ایجاد رابطه می داند در حالی که هر یک سعی می کنند رویاهای خلاقانه خود را تحقق بخشند - او به عنوان یک پیانیست جاز ، او به عنوان یک بازیگر زن - و آنها تصمیم می گیرند شور و شوق خود را برای هنرشان انتخاب کنند. بیش از دیگری این جمله ای عمیق و تکان دهنده در مورد عشق است ، به خصوص برای یک فیلم عاشقانه ، که نیاز به هنر می تواند بر آن غلبه کند. اما برای یک زوج که در خانه تماشا می کنند ، ممکن است برخی از افکار ناخوشایند یا سوالات بعد از فیلم را دعوت کند: به عنوان مثال ، هر یک از اعضای این رابطه می توانند عشق را انتخاب کنند و اگر نیمی از این فرصت را داشته باشند ، آیا ممکن است آنها را انتخاب کنند؟

 

پایان فیلم تا یک میدان مین روانی حتی بزرگتر باز می شود. از آنجا که سباستین و میا - کاملاً صمیمی هستند - با سایر شرکا شکافته و باد می شوند (میا ، حداقل ؛ او با برخی از افراد ازدواج می کند) ، ممکن است زوج ها در خانه جای تعجب نداشته باشند که آیا آن شخص روی نیمکت در کنار آنها توسط لا لا لند از یادآوری شده است؟ "کسی که دور شد."