درخواست فیلم دانلود سریال جدید دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم خارجی
  • با داستانی که به انقراض وایکینگ‌ها خواهد پرداخت

    با داستانی که به انقراض وایکینگ‌ها خواهد پرداخت

  • دو عاشق

    دو عاشق

  • فیلم های بعدی وودی آلن

    فیلم های بعدی وودی آلن

  • فرکانس جهانی

    فرکانس جهانی

  • نمایش تلویزیونی بعد از یک قسمت لغو شد

    نمایش تلویزیونی بعد از یک قسمت لغو شد

  • نمایش های تلویزیونی شما باور نمی کنید در واقع وجود داشته باشد

    نمایش های تلویزیونی شما باور نمی کنید در واقع وجود داشته باشد

  • چک کردن پس زمینه اختیاری است

    چک کردن پس زمینه اختیاری است

  • حقیقت غیرقابل توصیف Teen Titans Go!

    حقیقت غیرقابل توصیف Teen Titans Go!

  • Titans: همه چیز راجع به نمایش فوق العاده جدید می دانیم

    Titans: همه چیز راجع به نمایش فوق العاده جدید می دانیم

  • جرارد وای و حیوانات جوان

    جرارد وای و حیوانات جوان

تبلیغات در سایت تبلیغات در سایت
  • تاریخ ارسال : دوشنبه 05 اسفند 1398
  • بازدید : 41 مشاهده

علیرغم دیزنی که به طور سنتی دوستانه خانوادگی داشت ، از زمان انتشار نسخه Daredevil نتفلیکس در سال 2015 ، اقتباس های مارول پا به دنیایی گذاشت که روایت اکشن زنده دی سی هنوز مجبور به یافتن خانه ای نبود: محتوای پخته تر. هنگامی که وینسنت دونوفریو با شلاق زدن مکرر درب اتومبیل در مقابل آن ، سر یک مبلغ روسی را خرد کرد ، هیچ کس گیج نشد و فکر کرد که آنها فیلم Captain America را تماشا می کنند.

 

با خشونت و زبانی که در تریلر Titans دیدیم ، می دانیم تسلط مارول بر محتوای بالغ تمام شده است. این فقط برای دوستداران رابطه جنسی ، خشونت و سخنان نامطبوع خوب نیست. همچنین این درها را برای داستانهای پیچیده تر و قانع کننده تر باز می کند. عزیزان بحرانی مانند جسیکا جونز و لوک کیج با موضوعات جدی مانند نژادپرستی ، جنسی گرایی ، تجاوز جنسی ، توانایی گرایی و PTSD مقابله می کنند. نمایش های پیکان می توانند با انجام کارهایی مانند ایجاد نقش هایی که علیه کلیشه ها راه می یابد ، پیام های مثبتی را به جهان ارسال کنند و ارسال کنند. اما ، به عنوان مثال ، نوع نگاه قدرتمند و بدون فیلتر به حمله و پیامدهای ناشی از آن که جسیکا جونز به مخاطبان نشان داد ، اتفاق نمی افتد در حالی که تیم فلش در حال تعقیب است. اکنون ، با وجود Titans و نمایش هایی که از آن پیروی می کند ، دیگر Worlds of DC محدود به موضوعاتی نیست که سرگرمی های خانوادگی اجازه می دهد.

 

قانون غیرقانونی

رد هود ، نام مستعار جیسون تاد از کمیک ها

 

یکی از امیدوارکننده ترین چیزهایی که در طول کمیک-سان دیگو در مورد Titans آموختیم ، تأیید حضور جیسون تاد در این سریال بود. جف جانز در حالی که در اولین روز کنفرانس در کانون توجه صحبت می کرد ، به هواداران گفت: تاد و دونا تروی در تایتانز حضور خواهند داشت.

 

این روزها ، جیسون تاد قهرمان خشن Red Hood است که در کتاب طنز Red Hood & The Outlaws بازی می کند. اما مدتها قبل از این که او تپانچه دو مشت کرد و با امتحان Bizarro دوید ، تاد پسر دوم بود که بعد از فارغ التحصیلی دیک گریسون ، اسم پیاده روی "رابین" گرفت و بعد از فارغ التحصیلی دیک گریسون برای تبدیل شدن به Nightwing. تاد در سال 1988 مرگ در داستان خانواده توسط جوکر به طرز وحشیانه ای به قتل رسید ، اما سرانجام به عنوان سرخ هود به سرزمین زندگی بازگشت.

 

این که آیا شما عاشق جیسون تاد هستید یا از او متنفر هستید ، این شخصیت در برخی از موفق ترین داستان های کمیک دی سی ، از جمله مرگ در خانواده ، زیر هود و هوچ ، محوری است. حضور او در تایتان ها به معنای پتانسیل سازگاری هر یا تمام این داستان ها محتمل تر می شود. برای پیش بینی و خوشحالی هواداران امیدوار است که تایتان تبدیل دیک گریسون از رابین به Nightwing را به همراه داشته باشد ، تاد این داستان را نیز ممکن می کند ، زیرا ممکن است در آنجا حضور داشته باشد تا شلیک کند.

 

قلمرو ویرجین

Beast Boy از تریلر

 

کسی که در تلویزیون مارول مشغول کار روی سریال جدید است ، باید حداقل کمی مراقب باشد. هر داستان جدید در اقتباس های اکشن زنده مارول بخشی از روایتی است که شامل سالها فیلم ، نمایش های جریان و سریال های شبکه تلویزیونی است. در روایت مارول ، تاریخی وجود دارد که از قبل با قهرمانان و افراد شرور شلوغ شده است. احتمالاً به اندازه نوشتن یک کتاب طنز Marvel دشوار نیست ، اما قطعاً با تداوم لایه لایه تر از نوشتن یک قسمت از بروکلین نود-نه یا چیزهای غریبه همراه است.

 

از طرف دیگر تیتان ها قلمرو جدیدی هستند. ما هنوز نمی دانیم که آیا Titans و سریال های همراه آن مانند Doom Patrol و Stargirl جزئی از Worlds of DC خواهند بود ، اما حتی اگر اینگونه باشد ، باز هم با مارکت های کمتری نسبت به هر چیز دیگری در مارول همراه است. نویسندگان تایتان ها انتخاب بالایی از قهرمانان دی سی ، افراد شرور ، داستان ها و مناطق عجیب و غریب برای انتخاب دارند. آنها هنوز در یک روایتی که دیوارها را در مسیر خود می کوبند ، هنوز گردن ندارند. در حال حاضر ، در ابتدای نمایش جریانهای DC Universe ، هیچ داستانی وجود ندارد که نتواند بگوید.

 

مگر اینکه بدانید ، هالک در آنها یا چیزهایی است.

 

سرقت از بهترین ها

یک عکس از طنز دهه 80 نوجوان جدید

 

طرفداران کتاب طنز در مدرسه قدیمی که نگران سازندگان تایتانها بودند ، منبع آن را نمی دانند یا به آن اهمیتی نمی دهند ، چیزی برای ترسیدن ندارند. جف جانسز در گفتگوی با Polygon در کنفرانس طنز سن دیگو اظهار داشت که الهام بخش برای اولین فصل از آنجا ناشی می شود که او "بزرگترین کتاب طنز Titans run run" نامیده می شود: داستانهای 80th Teen Titans در دهه 80 توسط مرو ولفمن و جورج پرز. این تأثیر در تریلر پرده برداری شده در طول SDCC مشخص است ، که نشان می دهد راون هر کاری را می کند که بتواند رابین را به سمت خود ببرد ، دقیقاً همانطور که - در تایتان های نوجوانان ولفمن / پرز جدید - این راون بود که تیم را گرد هم آورد تا با پدر شیطانی خود جنگ کند. تریگون ما نمی دانیم که آیا تریگون در این نمایش حضور خواهد داشت یا نه ، اما با توجه به اینکه این تریلر از شیاطین داخلی نیز یاد می کند ، بد نیست که او بتواند Big Bad فصل اول باشد.

 

تأثیر ویتمن نوجوانان ولفمن / پرز جدید بر روی طنزها ، و به طور خاص دی سی ، مشخص است. سایبورگ ، راون و استارفایر - همه هنوز هم در رسانه های مختلف در دی سی جریان دارند - در تایتان های جدید نوجوان معرفی شدند. در صفحات آن سریال بود که دیک گریسون از بودن رابین به Nightwing رفت. و باور کنید یا نه ، این در تیتان های نوجوانان جدید بود که جهان برای اولین بار با شرور (یا ضد قهرمان ، بسته به اینکه کدام طنز) ملاقات کرده استSlade Wilson ، a.k.a. Deathstroke. بنابراین ، اگر هیچ چیز دیگری نیست ، ما جان و جان را می شناسیم. از مواد مناسب سرقت می کنند.

 

شورش کرد

رابین با بتمن می جنگد

 

یکی از چیزهایی که تایتان ها می توانند به ما نشان دهند که هیچ برنامه تلویزیونی اقتباسی از کتاب طنز دیگر نمی تواند ارائه دهد ، داستان نوجوانان است که نه تنها در برابر بزرگان ، بلکه در برابر قهرمانانی که قبلاً از آن مطلع شده ایم ، شورش می کنند. در کمیک ها ، جایی که این یک پیشنهاد بسیار ساده تر است که شخصی مانند Batman یا Wonder Woman در داستانی Titans ظاهر شود ، به سختی نمی توان قهرمانان جوان را مغایر با امثال لیگ عدالت دانست - معمولاً به این دلیل که قهرمانان بزرگتر بیش از حد محافظت می شوند ، یا به آن جوانان رقیب اعتماد نمی کنند که کاری احمقانه انجام دهند. ما این شانس را نداشته ایم که چنین چیزی را در صفحه کوچک ببینیم. مطمئناً شخصیت های Runaways و Cloak & Dagger ممکن است در همان دنیای Avengers زندگی کنند اما هیچ ارتباطی با آنها ندارند. تا آنجا که می دانیم انتقامجویان هیچ تصوری از این افراد ندارند.

 

از همان ابتدا ، با بمب F-بدنام رابین ، ما می دانیم که دیک گریسون قرار نیست با بتمن دوست باشد ، چه نهایتا تاریکی تاریکی نهایتا ظاهر شود. می دانیم شخصیت های دیگری که در تایتان ها ظاهر می شوند ارتباط مستقیمی با قهرمانان بزرگتر دارند. جیسون تاد همان اندازه گریسون به بتمن متصل است. در ابتدا دانا تروی نسخه جدید Wonder Woman بود. در حالی که اکنون آنها چیزی بیش از حدس و گمان نیستند ، برخی از طرفداران معتقدند اثبات وجود Superboy در فصل اول نمایش وجود دارد. این که آیا این جسمی به نظر می رسد یا نه ، یک فرصت خوب وجود دارد که این سریال درگیری بین تایتان ها و نگهبان قدیمی را به ما نشان می دهد.

 

سایه خفاش

بتمن در سایه ها ، از سری انیمیشن های دهه 90

 

در فرهنگ عامه کمبود بتمن وجود ندارد ، اما ما نمی دانیم آیا او را در تایتان ها خواهیم دید یا نه. برخی گمانه زنی ها مبنی بر اثبات وجود وی در آنجا وجود دارد. و خواه او ظاهر شود ، یا نه ، می دانیم که چراغ مورد علاقه او در شب است. صرف نظر از این ، یکی از جالب ترین چیزها در مورد تیتان این است که حتی اگر او در آنجا نباشد ، سایه او بر سر داستان خواهد گشت.

 

اگر نمونه ای می خواهید (یا فقط یک طنز عالی) ، می توانید از اد برووبکر و راه اندازی مجدد Catwoman در سال 2002 مرحوم داروین کوک در سال 2002 دیدن کنید. بتمن تقریباً هیچ وقت در داستان ظاهر نمی شود و وقتی خلاصه این کار را انجام می دهد - و به همین دلیل بسیار قدرتمندتر است. علی رغم غیبت او ، حضور غیرقابل انکار است. Catwoman همیشه نگران آنچه بتمن می داند ، چه چیزی را می تواند پیدا کند یا فکر می کند اگر او می دانست که چه کاری انجام می دهد ، درباره او فکر خواهد کرد. شما به عنوان یک خواننده به همان اندازه نزدیک می شوید که می توانید پاسخی را که بتمن از "شرارت ناجوانمردانه و خرافاتی" برمی خیزد ، بخواهد - که او به عنوان یک خدای تاریک یک جنایتکار نیست.

 

احتمال اینکه بتمن بتواند سایه مشابهی را بر تیتان ها بزند جالب است و دلیل دیگری برای فکر کردن که این نمایش در بین اقتباسی از کتابهای طنز بی نظیر خواهد بود.

 

گشت عذاب

شلیک تیم از گشت رستاخیز از طنز

 

در ماه فوریه ، جف جانسز اعلام كرد كه سرانجام تایتان ها به تیم ملقب به "قهرمانان عجیب جهان" ، كه به نام گشت رستاخیز نیز معروف است ، ملحق می شوند. اولین کسی که در دهه 60 تصور شد ، در دهه 80 هنگامی که نویسنده گرانت موریسون دست به دست گرفت ، در دهه 80 با یک بازوی شلیک کرد. پرش روی صفحه با Doom Patrol No. 19 ، موریسون آن را به یکی از کمیک هایی معرفی کرد که کمیک های ابرقهرمانانه ضد ژانر دوران پس از Watchmen را تعریف کرد. برخی از شخصیت های موجود در Doom Patrol موریسون یک تبهکار بودند که معتقد بودند هم جک Ripper و هم خدا هستند ، قهرمان Flex Mentallo که در واقع شخصیتی بود از یک آگهی تبلیغاتی طنز چارلز اطلس و دنی خیابان. دنی ... خیابان. شخص خیابانی بود. به معنای واقعی کلمه. این چیز او بود او خیابانی بود.

 

ما دقیقاً نمی دانیم که نسخه Doom Patrol را در Titans خواهیم گرفت - و متعاقباً در سریال های خودشان - اما ما حداقل تعداد کمی از اعضا را می شناسیم که می شناسند. آوریل بولبی (Drop Dead Diva) به عنوان Elasti-Girl بازیگر شده است ، جیک میشلز (Survivor تعیین شده) با بازی Robotman (عضوی که تقریباً در مورد هر تجسم تیم حضور دارد) ، و برونو بیچیر (سی سیاریو: روز سرباز) بازی می کند. به عنوان دکتر نایلز "رئیس" گلدان ظاهر می شود. در کمیک ها ، Beast Boy عضو اولیه شرکت Doom Patrol بود ، بنابراین ممکن است از وی به عنوان بافت پیوندی بین تیم ها استفاده شود.

 

پتانسیل حضور در تیمی که این عجیب و غریب ظاهر می شود (یک شخص خیابانی وجود دارد که در خیابان است) باید به تنهایی کافی باشد تا شما را مجبور به دادن فرصت به تایتان ها کند.

 

درها به هرجای دیگر

Starfire از تریلر Titans

 

جف جانسز ، نویسنده و تهیه کننده در گفتگو با Polygon در San Diego Comic-Con ، گفت: یکی از اهداف با اولین فصل این سریال نشان دادن این است که می تواند به هر جایی برود. وی گفت: "ما واقعاً می خواستیم به این عقیده تکیه کنیم که هر تایتان از این تیتان ها در ورودی به ژانر دیگری است." "با راشل [a.k.a. راون] ، این ماوراء طبیعی و وحشت است ... شما می توانید آن لحن را به طور واضح در تریلر ببینید." جان اشتباه نیست. تریلر Titans با دید روانی Raven از گذشته رابین ،و با فریاد زدن او و صفحه شکسته مانند شیشه به پایان می رسد.

 

همانطور که جانز خاطرنشان می کند ، یکی از موارد جالب در مورد داستان های ابرقهرمانی این است که همه ژانرهای دیگر را لمس می کنند. با ترکیب Titans که تاکنون از آن آگاهی داریم ، این بدان معناست که نیمی از ژانرهای مختلفی که این سریال می توانند با آن بازی کنند. با فرض اینکه او دقیقاً همانطور که در کمیک است بیگانه است ، استار فایر درگاهی به داستانهای علمی تخیلی و اپرا فضایی می دهد. رابین همان دنیای رمز و راز و حتی داستان های نوآر را مانند بتمن به ما می دهد. راون ، همانطور که جانز خاطرنشان كرد ، وحشت و فانتزی تاریك را در هم می آمیزد. با پیشرفت این سریال و تعداد بیشتری از اعضاء وارد می شوند ، ما به احتمال زیاد کلیدهایی برای جهان و حتی جهت های بیشتر به شما داده می شود. تایتان ها می توانند اسرار را در شهر گاتهام حل کنند ، در ابعاد دیگر با شیاطین بجنگند یا به ستارگان منفجر شوند.